Blomman tar sej

För ett tag sedan slaktade jag en blomma, blomman var Robbans så jag hade bett om lov. Jag sa till honom att jag skull exprimentera med blomman och när han fick syn på vad jag hde gjort sa han: Den kommer att dö! Den är för gammal för sånt där!

Döm själva

Som ni ser börjar det växa ut små kvistar från stammen så dör tror jag inte att den gör. Här ser ni två grenar som börjar ploppa ut, det kommer även en tredje kvist men den är fortfarande så liten så liten så den syns knappt.

De gamla grenarna börjar också ta sej. Det börjar komma ut små rötter och de växer mer och mer de med. Det enda problemet jag har med dem är att jag har tre stycken men har bara plats för två så om nån vill ha en säg till! Annars tvingar jag denna blomma på någon. Sickan blir det nog isåfall för han är den som står näst på tur att fylla år, förutom mej då men det känns så där att ge en blomma i present till sej själv. Ska jag ge något till mej själv ska det vara något mycket lyxigare. Skulle kunna ta med den till jobbet också, det tåls att tänkas på.

Madde: En sån dator hade jag förut och han hade den med. Jag tror han har nån förkärlek till saker jag har betalt...

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0