Husvisning 5

Då har vi varit på husvisning igen, den femte totalt, och denna gång gick det mycket bättre än förra gången! Ett näst intill perfekt hus, den största nackdelen har egentligen inget med huset att göra.

Tomten bredvid ägs av kommunen och där vill man ju helst inte ha ett hus till, den tomtens framtid känns rätt så avgörande. Och sen reagerade Robban på ett golv som knarrade där det tidigae varit en fuktskada. Annars fanns det inga anmärkningar från vår sida. Kanske inte det bästa badrummet, men det funkar lätt ett par år till. Tyvärr verkar inte Robban lika sugen på det som jag :-( och sugna måste vi vara båda två annars blir det inte riktigt rätt.

Övriga upplysningar är att huset låg i Kumla och var till ett mycket bra pris! Tyvärr var det tydligen en familj till som var mycket intreserade så det blir garanterat budgivning. Det gillar jag inte.

Har även semester imorgon så då ska jag och E bara vara, enda uppdraget vi har är att handla lite och det är inte direkt ansträngande ;-)

Kanske jag hinner virka lite nu när jag inte behöver sticka några sjalar.

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Din lilla plutt kan vara klädd hur hon vill (eller du vill). Men lättast är det nog att jympa i ett par tajts och en t-shirt. På fötterna kan hon vara barfota, ha strumpor med halvskydd, eller innejympaskor. Jag skulle även ge dig ett tips att sätta på dig träningskläder, för även du blir svettig :) Hoppas vi syns!



Kram på er!

2010-09-22 @ 06:24:45
URL: http://tellyousomething.blogg.se/
Postat av: Madde

Var det huset på Aspgatan? Jämter Daniels syster?

2010-09-22 @ 09:44:13
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0