Bröllopsbilder

Då var kamerasladden hittade (jag var boven till att den var borta...). Så här kommer en hel drös med bröllopsbilder. I efterhand kan jag känna att jag saknar en bild med enbart mej. Egojag.

Först och främst behövdes lite färg i ansiktet. Make Up Store fick den stora äran att fixa till mej och Madde.

Sen Hårmetropolen i Kumla för att fixa håret. I bakgrunden ser ni brudparet, Sofia och Erik.

Här kommer en drös med bilder som får tala för sej själva.


Vinkar lite fint till E.

Något säger mej att Ida har roligt...

E vid maten, som hon inte hade tid att äta...

Min man :-)

Bröllopsvalsen.

Har fler bilder  men ni får bara se dessa! Passar på att tacka Lisa och Siri för en strålande insats som servitriser! Skulle ni tröttna på nuvarande yrke kommer ni inte ha några problem med att ta er fram inom den branschen ;-)

Bröllopsbajs ;-)


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag saknade också en bild på bara mig. Egon som vi är.

2010-09-26 @ 21:54:23
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0