Bebis nummer 2

Tack för gratulationerna angående graviditeten. Det är som sagt fortfarande tidigt och allt ska gå bra först innan det blir bebis. Men om allt går bra så är det tänkt att jag den 30/3 nästa år ska ligga inne på förlossningen och vråla av smärta!! Värkarna är som sagt okej - mot dem finns det bedövning. Men smärtan när huvudet ska ut går inte att beskriva. Bortsett från detta så känns det hur bra som helst!!

Att jag går ut och berättar om detta såpass tidigt här i bloggen beror på att nästan alla nära och kära redan vet om det och även en del vänner och bekanta. Så då kan lika gärna alla andra också få veta :-)

En skillnad jag märker redan nu om jag jämför med förra graviditeten är att magen har svullnat mycket mer!! Förra gången var jag i v.13 nånting när jag kände att det var något i magen om jag låg på magen. Nu kände jag det redan i v. 9-10. Så jag gissar på att det kommer se ut som om jag svalt en badboll mycket tidigare denna gång.


2010-08-29


2010-07-26

Orbajs.

Kommentarer
Postat av: bibbi

iiihhhh vad roligt att du ni ska få ett barn till :) kram bibbi

2010-09-06 @ 14:37:16
URL: http://www.nogg.se/indrapindra
Postat av: Siri

Grattis grattis:) fast det har ja väl redan sagt(???) jaa jag blev riktigt jäkla sur! ja vi prpvade med hushållspapper oxå så de funkade hyfsat men jag är sur ändå!Krya på er!saknar dig på jobbet!kram

2010-09-06 @ 19:43:27
Postat av: Maria

Massor med grattis :D :D :D

2010-09-07 @ 16:22:28
URL: http://www.widarsson.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Wiiiee, kul att ni ska ha ett till barn, har dock inte fattat att du har ett barn Stina ;0) Hoppas du mår bra och att resten av månaderna blir toppen!! Kram kram

2010-09-08 @ 07:16:50
URL: http://marykayjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0