2:a fartkontrollen

Jag har nu haft körkort i 9 år och 2 veckor och 2 dagar. Det tog mej 9 år och 3 dagar innan jag körde förbi den första fartkontrollen i mitt körkortsliv. Då klarade jag mej tack vare att polisen hade lasermojjängen riktad åt andra hållet. Idag var det dags igen, och dom luringarna (poliserna) hade bytt plats, trots att de stod på samma sträcka. Även idag klarade jag mej. Idag stod de precis före 70-skyltarna och i vanliga fall är jag upp i 80 när jag ser 70-skyltarna, men idag var det något som sa mej att det kan vara bra att hålla hastigheten. Vilket det var.

Annars så har jag jobbat stängning i dag på jobbet, vilket brukar vara hur segt som helst men idag var det helt okej. Min gissning är att det beror på att jag har varit hemma i två dagar och inte hade någon hemlängtan.

Idag har jag även känt rörelser i magen :-) Barbro rör på sej!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Mys med magsparka, nu kan man se på min mage när Baltasar rör sig

2010-10-08 @ 18:24:40
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0