Strumpbyxa och såg!!!

AHHHSAAHJöaoewifhvpseunygsreiu förbannad är jag!!! Jag köte en rosa dator i hopp om att jag skulle kunna använda den när jag vill, okej att han den där jag bor med använder den när jag inte gör det men då vill jag ha den när jag ber om den och inte en halvtimme senare! Satt och väntade hur länge som helst på att få datorn och jag ville ha den just då för att E lekte bra själv just då, men nej. Jag väntade och väntade och väntade och lagom när jag hade dragit igång stenåldersdatorn så kommer han: här har du datorn!! som om jag skulle kyssa golvet han gått på för att jag nu äntligen fick den!! Så nu väntar jag bara på att E kommer att ropa: Mamma, mamma, mamma!!! Och han den där jag bor med kommer att sitta kvar i soffan och göra ingenting!!

Nu är detta ingen stor grej men det är irriterande!! Och det som är ännu mer irriterande är att så fort jag antyder för han den där jag bor med att jag tycker det är irriterande så heter det att jag har damp. Vissa dagar är han en strumpbyxa och såg i ett!!!

Så nu till det roliga som jag hade tänkt att börja med, fan vad synd att det ska bli så här ibland! Nej det blir inget roligt jag är fortfarande sur! Det roliga får ni höra en annan dag. Motivationen försvann.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Du får skaffa dig en slö dator som måste ha sladd hela tiden för att batteriet suger. Då får du ha den i fred.

2010-05-23 @ 22:05:16
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0