Sol i stadsparken

Idag har jag och Elisia haft roligt! Vi har besökt stadsparken och där träffade vi Ida och Anton. En del fastnade på bild och jag hoppas det är okej för Sofia och Erik att jag lägger upp dem. Att vi träffade Ida och Anton (och deras föräldrar såklart) beror på att Elisia hela morgonen tjatade om Anton, det var Anton hit och Anton dit. Så som den snälla mamma jag är ringde jag å fråga vad de skulle göra idag och de skulle in till stan och snälla som de är valde de att avsluta stadsbesöket i stadsparken med oss. Fick det tyvärr inte på bild med Erik var en ritkig klant - vem tar på sej jeans i denna värme?


Lite fika, som tyvärr blev stört av en snorunge som sparkade in en boll i Elisia. Snorungen fick sej en utskällning av sin mamma så det behövde inte jag göra.


Den roligaste rutchbanan om Elisia får välja, Ida sitter bakom.



Sen träffade jag en gammal klasskompis som också fått barn så några ord blev bytta där också och Elisia fick en pannkaka. Pannkakan gjorde susen för när vi cyklade därifrån så sa hon: Jag gillar dom! 

Väl hemma så var det fortfarande varmt.

Det var med andra ord dags för att sola på balkongen, lyckades även få lite färg på axlarna i statsparken, tyvärr inte på benen...Satt mer än gärna på balkongen för inne i lägenheten satt Robban och bror hans och tittade på hockey och roades sej med att fisa som bara den. Det verkar även som om de fortsätter med det efter maten så om inlägget avbryts lite plötsligt så beror det på att jag har dött av fisgasförgiftning...

Fisbajs.

* * *

Uppdatering: Stavfelen åtgärdade


Kommentarer
Postat av: fia

Det var mulet när vi åkte hemifrån. Det heter stadsparken. Det är en park i staden inte i staten.

2010-05-22 @ 20:10:12
Postat av: Madde

Men du får ju ränder där på balkongen.

2010-05-23 @ 07:23:19
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0