Pyjamaser och IKEA

Igår var det UFC-kväll hos Dennis vilket innebär att Robban sover hela dagen. Det tycker jag är skittråkigt! Så då gjorde jag nåt som jag tycker är roligare - spendera pengar :-) Tyvärr hade jag inte tillgång till Robbans pengar så jag fick betala själv...Ett IKEA besök och ett besök på KappAhl blev det.


En hög med pyjamaser blev det till Elisia, hon håller nämligen på att växa ur en hög här hemma :-) och sommarpyjamaser har hon inte så många.

Det som inhandlades på IKEA kommer att visas i ett senare inlägg när sakerna kommit på plats, hur lång tid det tar vet jag inte eftersom att det behövs mer muskler än vad jag har för att bära in det. Musklerna har som sagt inte gått upp ur sängen än...Men håll utkik!

Sofia: Mamma har sagt att det är Toms tröja, men det innebär ju inte att det är hans så det är möjligt att det är Olles.

Siri: 60.- men ta det när du känner för det ingen brådska! Superduktig är du också som har styrt upp klämdagen med rolig aktivitet på jobbet!

Ordbajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0