Knasfibblan

Elisia är en riktig knasfibbla...

När jag var liten stickade farmor en hel del kläder till dockorna vi hade, bla de stickade Elisia nu har dragit på sej. De sitter i vanliga fall på gosedjuret...


Ägaren till tröjan hon här försöker få på sej är kåldockan Tom. Efter lite skrik och gnäll inser hon som tur är det omöjliga i att få på sej den.

Inser även att jag är en kass fotograf, jag vet att det ser ut som motsatsen men jag lovar och svär - Elisia är INTE drogad på den översta bilden.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: fia

Tror det är Olles tröja hon försöker ta på sej.

Kram

2010-05-08 @ 19:53:02
Postat av: Siri

Hej! söta bilder! hur mycket var jag skyldig dig??? sätter in på ditt konto när jag vet hur mycket det va;) mitt minne sviker som du vet en hel del:) kram kram ses imorrn!

2010-05-09 @ 10:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0