Det roliga

Ska försöka mej på det roliga jag skulle ha skrivit om förut nu då. Det roliga var att jag hade sovmorogn idag, men bara för det så vaknade jag 7.21 av att jag var täppt i näsan och självklart kunde jag inte somna. Det kunde jag inte bara för att E bestämde sej för att sova till 8.45. Men istället för att bjuda Robban på en extra sovmorgon (det gör jag så ofta ändå) så åkte jag och simmade.

Blev lite av en rekordsimning idag, 30 länger = 1500m, jag brukar simma 20 längder ivanliga fall. Som vanligt så var jag helt död efter bara en längd och efter andra längden var jag redo på kremering, men sen tog det sej! Efter 3-4 längder för tröttheten borta och jag bara simmade och simmade. Trött blev jag då bara när jag bestämde mej för att ta i så det slutade jag med illa kvickt. 55 minuter tog simturen och jag är nöjd. Känner mej t.o.m. lite mör i armarna.

Sen när jag kom hem så var det dags att fixa lunch till mej och E och Robban fixade sej frukost. Efter det tog jag på mej ansiktet (sminkade mej) och vi åkte iväg för att köpa en jacka till Robban då bror hans har slarvat bort hans (tydligen den andra jackan han slarvar bort). Väl i jackaffären gjorde jag en Maria Montazami och hittade en jacka till mej själv istället, dock för ett BETYDLIGT billigare pris än vad hon gör! En grå sak som kommer funka bra till jobbet och för promenader blev det.

Sen hittade vi en jacka till Robban också, en nästan likadan som den han hade innan, bara ett annat märke. Försökte även ta en bild på jackorna men de gjorde sej inget bra på bild utan en kropp i.

Har även pysslat färdigt presenten till den kommande brorsdottern som beräknas komma på min födelsedag i sommar. Bild kommer när presenten är överlämnad, blir inge kul om han får se den här först (fast jag vet inte om han läser). Får överlämna den på lördag för då är det morsdag-middag hos päronen.

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0