Blir det gjort eller inte?

Dessa måsten som finns, usch! Jag börjar med de som är lite roligare - fixa presenten till borsdottern som borde komma om 1½ månad. Just nu har jag ingen lust att fixa nåt annat.

Senare någon gång idag ska det tydligen tas tag i källaren. Där är det en massa skit både högt och lågt. Och nu har han den där jag bor med själv föreslagit att vi ska göra det idag. Därmed inte sagt att det blir gjort idag. Hittills har han inte gått upp än. Det ska bli intresant att se när han gör det. Ännu mer intresant ska det bli om han kommer ihåg att han föreslog att vi skulle ta tag i källaren idag.

Så mycket mer inspiration till att skriva mer har jag inte. Ont i magen har jag också.

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0