20100501

Lite bilder på den underbara nya skönheten, måste säga att jag är rätt stolt över den :-) har även planer på att sticka en liten väska till den, men hur jag ska få den tjock och vadderad har jag inte klurat ut än så det blir säkert så att jag köper en väska.



Och ibland har en helt underbar sambo. När jag kom hem idag hade han varit och köpt en cd-grej, det finns tyvärr ingen cd-läsare på datorn. Tro det eller ej men han köpte en rosa, helt frivilligt! Bara en man kan göra det. En fjolla är för feg för att köpa rosa.

När jag var borta idag så var jag och Elisia på kalas :-) systerson Anton fyllde 4 år igår och mamma fyller år 11 maj, 25 år blir hon, hur många gånger hon fyllt 25 har jag dock glömt bort. Kul var det. Ännu roligare är det att se hur social Elisia blir, det enda jag behöver göra är att klä av och på och följa med henne på toa. Resten av tiden är hon med någon annan och har kul.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh vilken underbar tjejig dator! Me like!



Kram

2010-05-02 @ 12:20:27
URL: http://www.lifeanangel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0