Thomas börjar nytt liv

Thomas har börjat nytt liv. Riktigt duktigt av honom måste jag säga. Ska jag vara helt ärlig skulle jag också behöva göra det. Nackdelen med att jobba i mysbyxor och gå runt i mysbyxor större delen av den lediga tiden är att, iallafall jag, inte märkter att jeansen börjar bli lite mindre...Men men, jag simmar en gång i veckan det får räcka. Ska även försöka ta tag i godisbiten, jag får helt enkelt förvandla mej till kanin och gnaga på morötter när jag tittar på Let's Dance.

Tanken har slagit mej att jag kanske skulle bli mer motiverad om jag hade en våg? Fast jag tror inte på vågar jag tror på spegelbilden. Kamerabilden tror jag dock inte på - kameran lägger på hur mycket som helst, iallafall våran nya.

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Efter en hel vinter med käcka tjockiskommentarer från Stina behövs det nog ingen raketforskare att räkna ut att hon själv kommer få motstå en hel del käcka tjockiskommentarer under sommaren från undertecknad. Tänk om vi skulle landa på samma vikt i sommar Stina, det borde vara motivation nog kan man tycka?

2010-03-27 @ 09:58:26
URL: http://thomashammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0