Svar

Madde: Ber så hemskt mycket om ursäkt för särskrivningen *skäms* men tack för att du berättade!! Annars så skulle jag ju få skämmas resten av livet...

Thomas: Idag har jag faktiskt varit ute å cyklat! Jag och Robban tog oss äntligen iväg och sa upp våra träningskort. Hurtig som jag är tog jag cykeln dit medan Robban tog bilen...Sen försöker jag även simma en gång i veckan och i veckan har jag varit ute och gått hela två gånger!! Fortsätter jag så här så kommer jag att se ut som en vandrande pinne i sommar ;-). Vet att jag slängt ur mej en del kommentarer, men det har varit för att motivera dej!! Eventuella tjockiskommentarer från dej ser jag inte fram emot, måste sätta lite fart...Jag har även bytt ut all chips mot popcorn, så framåt går det!

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0