Magknip

Jag har haft helt sjuk ont i magen!! Det var nästan så att jag dog igår på jobbet - men som alltid så överlever jag. Imorse när jag vaknade trodde jag det var borta men så fort jag åt kom det tillbaka. Som tur var inte med samma smärta som igår. Nu har jag iallafall hittat den bästa medicinen - McDonalds!! Åt där en snabbis efter jobbet, för bästa effekt ska det ätas relativt fort. Efter det gjorde det helt sjukt ont i magen när jag gick, det gick över lite när jag satte mej i bilen. Väl hemma var det bara att gå på toa och så har jag gjort nu några gånger + att jag fiser som fan! Luktar helvete gör det men magen känns så mycket bättre så just nu skiter jag i min omgivning.

Igår fick jag även tid till att titta på Familjen Annorlunda. Jag vill ha Märstafamiljens soffa.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Det är mycket som du vill ha.

2010-03-11 @ 18:58:21
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0