En simtur

Idag har jag jobbat!! Jag känner att jag måste poängtera det då jag känner att jag de senaste veckorna har varit hemma betydligt mer än vad jag har jobbat...Jobbet gick iallafall bra! Förutom att jag fick bajs på min tröja :-( Tur att det finns tvättmaskiner. Rätt skönt att vara på jobbet - 30 minuters rast varje dag är en lyx!!

Efter jobbet var jag t.o.m så hurtig att jag åkte och simmade. För 4 veckor sen köpte jag ett kort så jag betalar bara 20.- varje gång jag ska simma och idag utnyttjade jag det för första gången :-) förutom när jag köpte det förstås. Men då kunde jag å andra sidan inte simma så mycket för jag hade glömt axelbandet till överdelen. Idag var dock axelbandet med och jag simmade en hel kilometer, skulle gissa på att det tog 40 minuter - långa 40 minuter. Det är dock nödvändigt för mej att motionera eftersom att kära syster ska gifta sej och jag ska vara tärna. Den andra tärnan har ju börjat nytt liv och då kan jag bara inte vara sämre. Så nu är det bara att plåga sej själv varje måndag.

I lördags när vi provade klänningar så gick jag även upp på stan - allt för att röra på fläsket.

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0