Dagens outfit

Börjar med tisdagens:

         
T-shirt och strumpbyxor på Pop (dessa strumpbyxor har tvättats en gång och klarade de galant till skillnad från de förra). Kjol från Villervalla. Napp från Namnnappen, nappar som dessa rekommenderas varmt att ha med till förskolan!! Numera talar jag med en förskollärares erfarenhet!!!

Onsdagen:

         
Alla kläder från Villervalla och nappen från namnnappen.

Hade tänkt att ta en bild idag med när jag hämtade henne men innan jag hann göra det så blev hon bajsnödig. Numera får jag inte vara med på toa (fullt förståligt - själv vill jag inte ha någon som sitter å tittar på mej när jag skiter), dessvärre vill hon även torka sej själv, så även denna gång. Resultatet blev bajs i trosorna och på tröjan - och ingen bild. KATASTROF!!! eller inte...

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0