Stina i profil

Då har jag gjort den fasansfulla upptäcktet att jag finns med på bild i en annan blogg! En profilbild dessutom, jag är inte den som ojjar mej över hur jag ser ut (jag har inga som helst problem med att visa mej osminkad, proppa i mej en chipspåse och sen visa mej i bikini), men jag har aldrig gillat min profil. Jag får väl helt enkelt stirra mej blind på bilden och acceptera profilen. Men eftersom att jag inte gillar min bild i profil så får ni inte se bilden! Håret ser dessutom ut som ett skatbo så nu vet jag att blonda slingor är inte min grej, efter semestern kommer håret att färgas mörkt igen å så kommer det att få förbli för all framtid. Slut på färgexpriment i mitt hår.

Annars så har det varit en jobbig vecka på jobbet med en hel del trassel som verkar fortsätta nästa vecka också. Som tur är är det bara några veckor kvar till semestern och i höst har jag mycket, mycket svårt att tro att detta trassel kommer fortsätta. Jag hoppas på en bra höst!

Ann-Sofie, soffan är inte helt vit, men nästan! Lite läskigt är det men hittills håller vi den lilla damen på en filt när hon sitter i den, iallafall om honäter något sen får vi vara extra snabba på att torka händer och mun.

Ylva, du får mer än gärna köpa vitrinskåpet, vi måste bara hitta ett nytt först :-)

Så det var det ordbajset jag klarade av att trycka ur mej ikväll, ska försöka få E i säng men jag känner på mej att det är ett projekt som är dömt att misslyckats...Hennes älskade Thomas är äntligen här! Eller ena halvan i andra fall, den andra verkar han ha glömt kvar i Spanien.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Du passar i mörkt hår kan inte se dig framför mig i en frisyr med slingor,men jag vet ju inte heller hur du såg när du hade det. Det är ingen panik med skåpet det blir när det blir. Ha de bra.

2010-06-12 @ 17:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0