Saltat igen

Tackar för gratualtionerna - både när det gäller nytt jobb (och ja, det känns skönt att slippa söka nytt jobb varje halvår) och till min nya roll som faster.

Och så var golvet saltat igen! E lyckdes med det för några dagar sen och nu har hon gjort det igen. Då gjorde det inte så mycket (det betyder inte att jag blev glad) eftersom att det ändå behövdes städas. Men idag hade jag precis dammsugit bara nån timme innan. Så när jag är klar här är det bara för mej att dra igång dammsugaren igen och moppen - det är typ omöjligt att få upp salt med bara dammsugaren.

I morgon fyller jag år.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grejjen med tubtoppar är att det passar liksom inte på mig :P



Ja visst är jag en liten luris:P Egentligen är bloggen som en dagbok för mig. Inget jag går ut med. Vissa får dock tillgång till den :)



Kanske kan ses och fika någon dag?! Skulle vara roligt att träffa dig,samt kanske byta lite erfarenheter!?



Kram

2010-06-30 @ 20:14:07
URL: http://tellyousomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0