puttenuttgullegull

Med risk för att låta äckligt puttinuttgullegullig så måste jag säga att jag har haft en riktigt skön dag. E har varit hemma idag p.g.a blåsorna i munnen (kommer vara hemma imorgon också) men eftersom att hon inte är sjuk i övrigt så går det bara inte att sitta hemma i detta väder. Vi åkte därför ut till mina päron och hade en hur skön dag som helst ute i solen. Dessvärre blev kameran kvar hemma men imorogn ska den följa med, om jag kommer ihåg den vill säga.

Det har matats kanin, badat fötter i pool, stutsats i stuttsmatta och tittats på hästar. Och det bästa av allt - jag fick sola en hel timme när E sov middag!!

Sen fick E var själv med mormor ett tag när jag åkte på hemligt uppdrag ;-)

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag som hade sett framemot bilder, hade det inte varit för att gräsmattan skulle klippas så hade jag nog tittat ut idag.

2010-06-02 @ 18:28:37
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: fia

Jag brukar studsa på en studsmatta.

2010-06-02 @ 20:47:32
Postat av: Ylva

Vilken härlig dag ni fick. Vi ses imorgon e.m. Ha de bra tills dess.

2010-06-03 @ 12:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0