Personalfest

Personalfest var det igår och det var trevligt - jag var ute till midnatt, vilket är typ rekord för mej nu för tiden. Vi samlades hos förskolans enda manliga förskollärare, Daniel, där grillade vi och lyssnade på schlagerkanalen till hans stora glädje. Alla utom jag följde det lite mer traditionella och grillade kött, jag grillade fiskpinnar. Det var riktigt gott, godare än att steka dem på spisen.

Så hade jag planer på att vara så pedagogiskt och ta kort på de som jobbar på de olika avdelningarna, men så blev det inte utan det blev singelbilder på alla utom Daniel, han fastnade helt enkelt inte (läs: jag glömde ta kort på honom, trots att jag tänkte det många gånger).


Dessa underbara damer jobbar jag med, och så jag själv, känner mej lite tvingad att bjuda er på en bild av mej då det inte händer allför ofta.

Två av damerna hade även med sej sina fästmän, det ena paret har t.o.m gått så långt i sin förlovning att de inom en snar framtid kan kalla varandra man och hustru utan att ljuga.
Fästmännen.

Vi var totalt 7 personer, varav 6 av dem ärbetar inom förskola/skola och 1 är ekonom som vänder på papper. Kan ni gissa vad det med jämna mellanrum pratades om?

Jag och Robban (som var ute och svirade på annat håll) har nattbarnvakt inatt, tror ni att jag kan sova? Nej. 8:43 vaknade jag och i 1½ timme låg jag och försökte somna om med det gick åt skogen så nu sitter jag här och bloggar, och tittar på tv (nåt program och de brittiska prinsarna) och äter salta kex, tvättar jag gör också. Duktiga jag som kan göra så många saker samtidigt.

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0