Ordbajs

Ännu en dag har spenderats hos päronen mina, denna gång med kamera! Kameran har jag dessvärre glömt kvar där så några bilder fårn ni inte idag heller...De får ni när jag får tag på kameran. Det får jag tyvärr inte imorogn för nu är E:s blåsor borta så imorgon blir det förskola och jobb.

Men det har solats, badats och studsats (har en syster som påpekar mina stavfel som jag är så stolt över, stavade jag rätt nu???). Jag har försökt att få mor min att passa sitt barnbarn så mycket osm möjligt så att jag har kunnat sola. Jag tror att jag lyckades för det bränner i ansiktet! Jag gör mitt bästa för att förbereda kroppen för semestern i sommar. Bara fyra veckor kvar att jobba sen väntar ett sex veckor långt sommarlov för mej!

Vad tråkiga inläggen bli utan bilder...Måste ringa mamma så hon får kolla av att kameran verkligen är där.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Och jag som ville se bilder.

2010-06-03 @ 21:27:49
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0