Mensvärk deluxe * 7

För en sådär många år sen levde jag på hoppet om att det skulle bli bättre. Idag känns det tyvärr som att det är värre en någonsin - mensvärk deluxe * 7 eller nåt. Jag blir tokig - ska jag behöva vänta på klimakteriet innan denna jävla värk försvinner?? (så tyvärr alla snorungar därute som klagar på mensvärk - den försvinner inte).

Det jag verkligen älskade med att vara gravid var denna mensvärk!! Tyvärr gjorde det miljoner gånger ondare när bebis väl bestämde sej för att komma ut...

Kommer ihåg en gång i högstadiet då jag fick en värktablett av en klasskompis, Katarina, en helt underbat tablett! Fick den på förmiddagen och fucking jävla mensvärken kom inte tillbaka förrän på eftermiddagen. Jag kände ingenting däremellan!!! Tyvärr vet jag inte vad det var för tablett men det var inte alvedon för det kan jag äta hur många som helst utan att det ger nån skillnad.

Mensbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ipren är det enda som hjälper mot mensvärk. Och man kan ha ont i magen som gravid också.

2010-06-27 @ 20:34:38
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: Malin

Ramlade in här av en slump, Testa Naproxen, det är kanon. Ta en direkt när du börjar ana smärta, då håller den sig borta =) Den var receptbelagd tidigare men är inte det längre tror jag.

2010-06-28 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0