Kommunikationsmiss

Att en kommunikationsmiss kan bli så bra!! Ikväll ska jag och syster Madde gå på bio, S A T C 2, vad annars?? Jag var helt övertygad om att vi skulle gå på tidiga bio, så var det tydligen inte utan det är den sena som gäller. Så nu harjag hunnit ta mej ett riktigt långt, varmt och framförallt lugnt bad! Robban och Elisia är nämligen på studentfirande, som jag nu i efterhand hade kunnat följa med på, men jag trodde som sagt att vi skulle på tidiga...Behöver jag säga att jag njuter?? Så lugnt och skönt!!

Jag hade planer på att vara duktig och hinna städa innan Madde kom, men det var innan jag fick reda på att vi skulle gå på sena. Då helt plötsligt såg jag all egentid jag fick och städningen hamnade i borta i skuggan någonstans och har stannat kvar där! Städa kan jag göra någon förmiddag när det regnar. Funderar på att värma upp med att se ett par avsnitt av Sex And The City. Fick boxen i julklapp av Robban våran första jul (2006) och jag har fortfarnade inte sett alla avsnitt. Skärpning på mej!!

Madde: Jag ville också se bilder annars hade jag inte tagit med kameran! Men jag tror att jag får kameran imorgon! Hoppas på det iallafall.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Det var ju så att jag jobbade ju till 19, då är det lite svårt att gå på bio som börjar 17.45

2010-06-05 @ 10:06:55
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0