Igen, igen, igen...

Nu är jag återigen i en sådag situation att jag skulle ha skrivit något roligt men istället har jag blivit så jävla förbannad!!! På småsaker men framförallt på attityden! Men det kan jag ju inte skriva om här för då hänger jag ut någons liv offentligt och då blir ju någon annan skitsur så det hela slutar med att jag inte kommer på må bra för att jag är arg och sårad och känner mej som en slav som man kan köra över hur som helst. Visst finns det två andra ögon jag kan prata med men just nu är de ögonen inte här å då blir det svårt! Väldigt svårt!

Det är bara så konstigt att det vrids och vänds på så många saker så att större delen av allt blir mitt fel?? Småsaker är mitt fel, att jag på något sätt behöver göra mej av med känslor - det är mitt fel, hur jag än gör mej av med känslor så blir det fel. Jag börjar undra vad jag ska göra för att det ska bli rätt? Bli en liten tuttbimbo som nickar och säger: Javisst hela tiden? Tyvärr men så funkar inte jag, har för mycket skinn på näsan för det.

Kommentarer
Postat av: Madde

Om jag är inblandad i detta så är jag hemskt ledsen för det som hände och jag borde ha pratat med dig innan om det, men det gjorde jag inte och det är jag hemskt ledsen för.

2010-06-10 @ 09:15:37
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0