Dialog mellan E och mej

Jag: Gapa unge så jag kan stoppa in skeden i munnen på dej
E: Nej jag kan inte gapa (samtidigt som hon gapar)
Jag: Nehe, ok, kan du öppna munnen då?
E: JA!!

Nej nu är det dags att röja undan här i kojan, det blev riktigt rörigt igår när de nya sofforna skruvades ihop (bild kommer när det är klart) sen är det tvättid i tre timmar, JIPPI!!! eller inte, det är sjukt tråkigt och ännu jobbigare att tvätta - BLÄ!!

Ordbajs.

* * *  UPPDATERING * * *

Självklart fastnar jag framför datorn och roar mej med att läsa andra roliga mammabloggar och nu finns det plötsligt inte tid för att röja upp här utan det är dags att sortera den överfulla tvättkorgen och den överfulla IKEA-påsen i sovrummet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0