Eftermiddag på stranden

Det har hänt mycket idag. Framför allt har vi sovit länge!! Sen blev det poolbad, utebiliven middagslur för E, strandbad och nu tittar E på Pippi - på danska!! Vi har lite problem med fjärrkontrollerna här nere. Batterierna kraschar i kombinationen värme och fukt och gör sönder fjärrkontrollerna. Så det blev lite svårt att ställa in språket på Pippi och då förstahandsvalet var danska så blev det det. Så när vi kommer hem kan E och Simone ha djupa samtal som ingen av oss andra kan förstå.

Skulle få sovmorgon av Robban idag, men han behövde typ inte anstränga sej alls då E sov till halv tio. Men bara för att så låg jag kvar en halvtimme i sängen och bara slappade själv. E behövde dock mutas med både choklad och poolbad innan hon till slut följde med Robban upp. Till en början så sa hon åt honom att "sluta" och vände sej mot mej varje gång han försökte få med henne upp. Det krävdes ansträngning från mej för att inte börja skratta då hon lät så liten med bestämd.





Stora pojkar som leker i vattnet.

Robban var lite rädd för att jag inte skulle se honom i vattnet så han vinkade. Upplysningsvis så ser jag inte så dåligt utan glasögon.

E leker i sanden - något hon längtat efter!


Till slut så blev det min tur att leka i vattnet. Tyvärr så ser min kropp helt missformad ut på bilden. Stor mage och smala ben, och nej, när jag ser mej i spegel så har jag betydligt jämnare former än så.

Hög med skor, fötterna är i sanden eller i havet.

Skulle kunda bjuda er på fler bilder men internet är segt och E behöver duscha och sen sova.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill också sola och bada. Men idag har jag fyndat fem nya Lotta-böcker.

2010-07-31 @ 19:28:15
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/
Postat av: Madde

Personligen så anser jag då att Star wars är unisex eftersom jag själv gillar sw. Jag kom inte heller in på det inlägget för kommentera. Men jag har vart med om liknande på din blogg för ett tag sen så det är väl blogg.se som muppar.

2010-08-01 @ 21:15:05
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0