20100724

Då var första utgången i Spanien avklarad, klockan är 22 och vi är hemma - perfekt för mej :-) Det blev mat på nåt japanskt ställe. Jag åt pommes och friterad kyckling, väldigt japanskt! Thomas och Robban åt däremot allt och lite till. Buffé var det så åts gjorde det.


Maten kom rullandes på löpande bandet på små tallrikar. Efter en stund hade T och R varsin STOR hög hos sej, servitriserna plockade bort ett antal högar.


E käkar friterad kyckling.


Min mat.

E blev snabbt uttråkad så fort hon tyckte hon ätit färdigt. Då gick vi och åkte motorcykel och lyckan var total! Dessvärre utan bildbevis då gubbarna satt och åt och åt och åt och åt och åt och åt lite till. Men sen gick vi och hämtade dem och E fick åka med Robban.


En blundar och den andra tittar bort, koncentrationen är med andra ord på topp!!

 
Kul var det iallafall!



Kommentatorn.

Innan vi åkte var vi två som var i behov av after sun, en hade lite svårt för doseringen...


Sen när vi åkte iväg låg det en bil upp och ner bredvid vägen, jag var skapligt nöjd över att jag inte var den bilens chaufför.

Dags att natta E snart, igår, eller idag somnade hon vid 3-3.30 och vaknade 9.40, sov ett par välbehövliga timmar på eftermiddagen idag.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Doseringen kanske behövdes så som han har solat. Hoppas att det inte gjorde allt för ont på kroppen. Ingen bild på dig så man ser om du ser ut som Robert.

2010-07-25 @ 15:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0