Sommarbebis 2011

Gjorde en sån dära rolig quiz på facebook, om när jag skulle bli gravid. Tydligen ska jag få en sommarbebis nästa år och jag måste säga att det känns så där, är inte helt pepp på sommarbebisar. Tyckte det var rätt kul att få barn mitt i vintern och använda overaller och filtar huller om buller i vagnen, och så vill jag ju använda E:s gamla bebisoverall igen å då funkar det helt enkelt inte med sommarbebisar...Vet inte om jag är så sugen att åka på semester med pytteliten bebis heller, känns bättre om den har fått blivit några månader iallafall.

Men som med allt annat så finns det garanterat för och nackdelar med allt.

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Man behöver faktiskt inte åka på sommarsemester alla år.

2010-07-18 @ 10:27:45
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0