Snart Spanien

Dåligt med uppdatering här och anledningen till det är att jag varit trött och inte haft något att skriva...och har det inte nu heller men jag skriver ändå.

Igår var vi hos Henke och Simone och badade och grillade, det är inget ovanligt.

Idag har det städats och tvättats - det har däremot var ovanligt denna sommar. Jag har sagt till mej själv att jag inte ska vara inne och göra slavjobb när solen skiner så jag tackar de hemska molnen för att de har hållit sej borta så mycket!! Imorse var det ju dessvärre regn när vi vaknade så det var bara att bita i det sura äpplet och sätta fart - det behövdes - hade en del stora husdjur i hörnen. Nu är de som tur är borta! Och det gick ritkigt snabbt att städa också, anledning till det var att Robban inte låg och sov, som har brukar, uta var vaken och hör och häpna - hjälpte till!! Det händer inte särskilt ofta, oftast bara till kalas och fest.

Så nu är det bara att packa kvar sen kan vi dra!! Synd bara att planet inte går förrän imorgon kväll...

Nu är det dags att väcka E så vi kan åka och handla, hon har beställt burkmat! Ska köpa ett gäng och ta med till Spanien också. Förra året på Samos fanns det inte en enda burkmat att hitta i mataffärerna och nu har jag frågat Thomas om de ha burkmat där men svaret jag fick var: Jag vet inte, har tunnelseende i mataffären, ser bara ölen... Jag chansar inte utan tar med ett par stycken.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha

2010-07-23 @ 17:05:35
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0