Skitvarmt

Skitvarmt idag och värre ska det tydligen bli imorgon. Värre säger jag därför att jag bor i en trea på tredje våningen. Jag har inget emot att bo i lägenhet men det skulle gärna se att den låg på bottenplan så man i alla fall hade en uteplats att ställa upp en liten plaskpool på. Inte för att det skulle hjälpa på dagen men nu på kvällen skulle det vara helt underbart.

Idag spenderades dagen hos päronen och där gjorde vi det som vi alltid gör. Badar, hoppar studsmatta och äter. Dagen till ära var även Robban med och det uppskattades av E. Vart det bär iväg imorgon har jag ingen aning om men vi kommer inte att vara hemma - det är ett som är säkert.

En sommarstuga, eller ännu bättre ett sommarhus skulle dagar som denna vara riktigt lyxigt att ha.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Får ni inte plats med en stor pool på balkongen?

2010-07-11 @ 09:08:38
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/
Postat av: bibbi

i morgon kväll vet jag vart ni ska :)) vad roligt det ska bli att visa er huset. ha det gött så syns vi i morgon :) kram bibbi

2010-07-11 @ 11:20:19
URL: http://www.nogg.se/indrapindra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0