Shoppat idag

Jahopp då är det någon anonym mupp som tycker att jag är en gnällspik. Kanske jag är men det skiter jag i!! Passar inte det jag skriver så låt bli att läsa, svårare än så är det inte.

Blev en liten shoppingtur till Ikea och Marieberg förut, jag kom hem med detta:

 
Lite ramar och annat grejs från IKEA, köpte även plasttallrikar till E, tanken är att de djupa tallrikar hon äter från nu ska bli historia.


3/4-tights och linne från GinaTricot.


Linne och jeansshorts från BikBok. Äntligen hittade jag ett par jeansshorts!!! Funderar på att åka å köpa ett par till.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tänk jag föredrar att få kontanter framför presenter...avskyr att få skit som jag inte vill ha;) Tittade först nu på korten med brillorna (sonen snor datorn hela tiden) å du blev väldigt lik din lika söta storasyster =) Snyggt! Du ser fortfarande ut som 23. Själv ska jag fylla 29 om en vecka, undrar hur många gånger man kan göra det...;)

2010-07-18 @ 09:48:39
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0