Mardrömspromenad

Tillbaka från mardrömspromenaden - vid liv!! Till en början med visste jag exakt var jag var och hade tanken att om jag går höger, höger, höger och höger, höger så måste det ju funka. Så det gjorde jag. Men det funkade inte, utan jag snurrade runt i något bostadskvarter och insåg sen att det här går inte. När jag väl insett det så gick jag tillbaka tills jag visste var jag var och ringde förstärkning. Jag fick då reda på att det inte gick att gå höger 100 gånger så som jag hade tänkt utan det var bara att gå tillbaka...uppför den hemska backen... Till slut så kom jag iallafall tillbaka och gjorde då en störtdykning in i kylen efter vattenflaskan och drack, drack, drack och drack lite till. Sen gick jag och badade och efter det började jag känna igen mej själv. Det känns dock fortfarande lite karuselligt i magen så jag tar det nog lugnt en stund till.

Ett plus under promenaden var att jag var smart nog att gå i korta shorts och bikiniöverdel = effektiv solning :-) och att jag var smart nog att lyssna på Robban som sa åt mej att ta med mej något att dricka - det gjorde jag men 200ml festis kommer man inte långt med...

Ylva: Jag ser inte ut som Robban, eftersom att jag är lite mer rutinerad såg jag till att försola mej hemma i Sverige. Han hade heller inte smörjt in sej innan...

Ordbajs men snurr.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill också vara utomlands, det är 15 plus ute och regn. Jävla skitväder, på min semester.

2010-07-26 @ 10:06:58
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0