Framme i Spanien

Vaknade imorse av att en massa hundar stod och skällde och väckte E, jävla hundar!! En massa moln var det också och besvikelsen var stor...Men men, vi behövde ändå åka och handla mat så det gjorde inget och när maten var inhandlad så var molen borta och solen framme.

Solen får jag dessvärre inte njuta av just nu då E som är dyngtrött (sov ca 6½ timme inatt, somnade supersent och vaknade sent) men som vägrar sova. Pippi rullar för fullt på tvn men just nu duger det inte ens att titta på utan hon leker med snäckor...

Så nu ska jag läsa ett gäng bloggar sen går jag ut i solen oavsett om hon somnat eller inte...Nu satte honsej i soffan igen. SOV UNGE SOV!!! och nu är det inte av själviska själ (som att jag vill sola) jag vill att hon ska sova, utan för att hon ska orka med kvällen! Annars kommer hon däcka vid 18-tiden och vakna vid 22 och natten blir helknasig.
 
E tyckte det var helt ok att flyga, hennes föräldrar har dock konstaterat att hon har sjukt myckte spring i benen.

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0