Åskan

Tackar för kommentarerna angående glasögonen (fast jag tycker fortfarande att jag ser mycket äldre ut). Och jag måste säga att de gör en stor skillnad vid bilkörning, nu ser jag inte bara vägskyltarna utan även löven på träden, det är nästan så jag hinner räkna alla löv, så tydligt ser jag dem, men bara nästan, nästan.

Sen hann jag och E bada innan regnet och åskan kom, och det var hur skönt som helst! För det var helt sjukt varmt då...

Och åskan, varför finns den egentligen?? Jag ser ingen funktion med den. Jag vet att det finns en del nissar i denna värld som tycker det är ssssåååååååååååååå mysigt med åskan, men det skiter jag i. Det jag vill veta är vad åskans funktion är. Solen och regnet har ju sina funktioner, men vad har åskan för funktion??

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: fia

Den statiska elektreciteten som bildas där uppe bland molnen måste laddas ur.

2010-07-13 @ 20:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0