Pippi hit och dit

Har en lite unge med Pippi-dille idag. Hon har sprungit runt och kastat ur sej repliker och spelar upp händelser i en rasande fart. Idag har der mest varit från utflykten då Pippi spelar drake. "Du kan inte ta mej" har sprungit runt och sagt för att med jämna mellanrum stanna upp och dra pekfingrarna mot varandra :-)

En perfekt städhjälp har hon varit också :-)


Och nu kör vi "filmvila" framför tvn. Bilar var det som skulle ses.

Gjorde en god sås igår, eller alla andra gillade den själv är jag ingen såsare. Den var så god att E ville ha mer och mer och mer. Så nu har jag stora planer på att göra en recept-kategori där jag kan dela med mej av alla mina komplicerade gourmetrecept.

Madde: Jo jag vet att en gräsmatta behöver klippas och att ett hus modell billigare behöver renoveras. Därför kommer vi att köpa en hus modell normalpris som inte behöver renoveras med en liten gräsmatta som Robban får i uppdrag att klippa. Han har ändå sagt att han ska ta tag i sin vikt, och om han nu menar att vikten ska minska så är gräsklippning bra träning.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Han kan träna på våran gräsmatta

2010-08-10 @ 19:45:02
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0