Jag ska vinna!!!!

Syster Sofias bröllop närmar sej och jag stickar på för brinnande livet! Jag har stickat så mycket att jag har blivit trött i armarna. Paus med andra ord :-) och jag tror det blir en lång paus. LillaPrutt ska ha mat och så har hon pärlat en pärlplatta som måste stryckas. Annars kommer jag inte att bli omtyckt.

Ska snart väcka Robban också så att han hinner vakna till innan brännbollen senare idag. Jag ska vara i hans lag för jag ska vinna. Jag bestämmer även att Madde ska vara barnvakt till E så att jag får vara med på riktigt. Slå och springa borde jag ju klara av. Är ju som sagt kass på att slåss (fick en smäll av en svartsjuk sak på krogen för några år sen och snäll som jag är slog jag inte tillbaka (läs, kass på att slåss)). Men nu har jag ju en tråpinne att slå med så då kan jag ju inte misslyckas.

Vinna ska jag! Nej nu ska här fixas mat till E men först ett toabesök, det blir många sådana nuförtiden.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Tyvärr så ville ju inte E bli barnvaktad av mig.

2010-08-15 @ 09:08:08
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0