Idag, måndag

Idag har jag:

- Sett filmen bilar 1½ gång, E såg lite mindre för andra gången somnade hon ;-)
- Vikt tvätt och lagt in nästan all tvätt, det är lite kvar av Robbans och mina.
- Dammsugit.
- Gått och köpt nässpray då jag har tappat bort min och det var VÄLDIGT tjockt i näsan. Nässpray var nödvändigt. Det regnade även lite grann och E var överlycklig då hon fick använda sitt paraply, med bilar på. Själv svor jag då jag endast var klädd i t-shirt, behöver jag säga att jag hatar när det är både varmt och regnigt!!!
- Lagat och ätit mat (recept kommer), samt plockat undan efter maten och satt igång diskmaskinen, innan jag kunde fylla den behövde den även tömmas.

Sen ska jag:

- Duscha och titta på när E badar.
- Glo på tv och samtidigt sticka, jag känner att elden i rumpan närmar sej - det är hög tid att sätta rejäl fart för att hinna bli färdig med sjalarna. Har stora planer på att låta den andra tärnan sticka sin egen.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Då blir det ingen sjal för den andra tärna såvida du inte sitter jämter och talar om för henne hur hon ska göra och det tar ännu längre tid för dig, det kan hon lova.

2010-08-10 @ 19:42:40
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0