Hemma, utan datasladd??

Rättelse från förra inlägget, Thomas sa: "Vet ni vad? Jag har ingenstans att BO i Örebro", jag hade skrivit på istället för bo. Första natten för honom är löst iallafall. Våran soffa.

Är hemma sedan ett par timmar tillbaka och som jag förutspådde regnade det. Men vi hade tur det hade inte börjat när vi klev in i bilen och det hann sluta innan det var dags att kliva ur.

Ett stort problem bara, jag är helt övertygad om att datorladdaren blev kvar i Spanien. Misstänker även att pincetten ble kvar men det känns som ett problem av variant mindre. Datorladdare måste jag som sagt ha. Får packa upp allt ordentligt imorgon (är för trött just nu) och är den inte med hem får grannen i Spanien ta med den på söndag. Då ska både hon och Thomas till Stockholm, inte för att träffa varandra utan för att slumpen ville det. Sen ska de tydligen även träffa samma personer och på så sätt träffa varandra och då kan hon ta med den. Hoppas jag. Annars får jag köpa en ny.

Dags att sova här. E är nyss stoppad i sängen och jag tror hon somnade väldigt omgående för jag har inte hört ett pip. Hon var även en dröm på flyget (en annan unge roade sej med att skrika större delen av resan). Slocknade precis innan vi skulle lyfta. Jag och Robban höll henne i varsin hand och helt plötsligt damp hennes huvud ner mot min arm. Lättsövd just den gången. Sen när hon vaknade satte vi igång film på datorn och hon satt som klistrad. Lite pip och gnäll med jämna mellanrum men på det stora hela helt perfekt.

Nu ska jag sova.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Klantskalle

2010-08-07 @ 10:02:04
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0