Halvfärdigt är vad det är.

Kom hem från jobbet för snart en timme sen. Jag levde på hoppet om att det skulle vara färdigmålat och tapetserat. Så var det inte. Halvfärdigt är vad det är. Gissar på att de gör resten imorgon, utgår från det! Så frågan är var E ska sova inatt. Jag frågade henne om hon ville sova i sin säng i mamma och pappas rum. Nej i sin säng i sitt rum tyckte hon.

Trött är hon också då hon inte sov någon middag på dagis idag. Mitt i vilan blev hon bajsnödig och sen ville hon inte sova. Nu är hon jättetrött och vill sova. Jag säger nej. Gissar på att hon somnar vid 6 eller nåt ikväll. Skön kväll för Robban alltså.

Madde: ja jag tycker också att det ska bli rätt kul att se antiStina leta hus. Jag har insett att hus har många fördelar när man har barn. Utan barn hade jag nog bott i lägenhet ett tag till och om en sisådär 20 år räknar jag med att vara barnlös å då blir det nog lägenhet igen. Huset låg i Lillån. Godkänt område enligt hn den där jag bor med.

Sofia: Jag gör pizzadegen och kvalar ut den då ingen annan kan...Robban skulle göra deg en gång han följde recepten till punkt och pricka. Problemet då är att degen är på tok för lös och han fattar inte att man då måste ha i mer mjöl.

Kvällskonferens ikväll och motivationen är allt annat än på topp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0