Första dagen

Första dagen avklarad och det gick över förväntan, lite rörigt bara, gissar att det kan vara så för många första dagen på jobbet efter semestern. Men kroppen blev lite chockad imorse när mobilen pep 05.30, min kropp är van vid att få sova till minst 09.00 numera. Så nu är jag trött.

E hade första dagen på storbarnsavdelning och det hade gått hur bra som helst. När jag kom och skulle hämta henne satt hon och degade och hade inga planer på att följa med hem. Jag skulle istället stanna kvar och titta när hon degade. Snäll som jag är lydde jag mitt barn. Passade då på att prata lite med fröknarna också, även om E känner dem sen innan så är de nya för mej.

Väl hemma drog vi snabbt iväg igen, mathandling. Över förväntan även där. E brukar inte vilja sitta i vagnen utan springa runt runt runt och inte lyssna ett skit på när jag ropar trots diverse hot. Man kan ju tycka att hon borde bli lite rädd när hon ser att jag inte följer efter utan fortsätter med mitt (följer jag efter springer hon bara vidare och skrattar), men nej. Hon går runt och trallar. Men inte idag, hon var hur snäll som helst, satt i vagnen hela tiden. Som belöning bakade vi sen muffins. Och som belöning för att hon åt mat fick hon äta en muffins. Hon var nöjd. Just nu är hon med Robban i badet och är mer än nöjd.


E äter smet.

Frågat efter syskon har hon gjort också och sagt att det vill hon ha.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill också ha smet. Jag la ner Ellos idag, hittade ju bara star wars kläderna och inget mer och sidan var jätteseg. E får nöja sig med en ny kusin tills vidare=)

2010-08-16 @ 22:25:53
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0