Paket från Villervalla!

Idag kom äntligen paketet från Villervalla - det underbara märket man kan matcha från topp till tå :-)


Tröja med matchande strumpor. Strumpor som matchar redan inhandlade tröjor, mössan matchar jackan Elisia redan har och shortsen kommer att komma till användning så fort vädret tillåter. Jag försöker intala mej själv att Elisia är i behov av ett par grå shorts...

Fick även reda på idag att kollegan Siri ska till Göteborg ihelgen, kanske jag skickar med en beställning. När jag beställde hade de inte fått in allt jag ville ha så det tåls att tänkas på.

Madde: Nej jackan är grå, precis samma nyans som tunikan jag hade på påskafton.

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0