Mariebergsbesök

Dagens dag började med att jag fick öppna på jobbet då kollega M var sjuk, det börjar bli irriterande! Så då var det sagt och jag kan släppa det.

På hemmaplan var dagis stängt pga studiedag och syster Madde var mer än gärna barnvakt, 6:50 kom hon och löste av Robban (jag var ju som sagt redan på jobbet då). Madde var duktig och luftade Elisia genom att ta henne till lekparken för att leka lite, sen hade det pärlats och lekts inne också. När jag kom hem låg hon och sov i soffan :-)

Sen åkte vi till Marieberg för att köpa present till Anton och mamma, vi passade även på att äta mellis på Gyllene Måsen och det är alltid gott. Gjorde även "misstaget" att gå in på Lindex - ut kom jag med detta:

På plats:

Inte bra för ekonomin då jag innan vi åkte beställde en hel drös med kläder från Villervalla. Jag försvarar mej med att Villervalla just nu har 15% rabatt, så passa på. Sen behöver Elisia t-shirts också och tyvärr finns det mest Hello Kitty och annat rysch-äckel-pysch på HM och Lindex och då bli det Villervalla, eller Polarn o. Pyret, Villervalla är dock favoriten :-)

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: fia

Jag vill också ha en sån tröja.

2010-04-29 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0