Inte frisk

Då var arbetsdagen över - äntligen! Jag har haft underbara barn på jobbet men jag själv har inte varit så underbar. Periodvis ont i huvudet, konstant ont i halsen och näsan är full med snor. Detta tvingade mej till en snabbis in på Marieberg på väg hem från jobbet så att jag kunde inhandla halstabletter, kännde mej som en ritkig bonne när jag gick runt där inne i mina mjukisbyxor, och fleecetröja. Tur att jag inte behövde vara där så länge. Gick även in en snabbis på IKEA och köpte blomkrukor att ha på balkongen. Så nu ska bara energin införskaffas så ska blommorna ut. Eller det lilla som har växt upp hittills iallafall.

Att jag har blivit sjuk skyller jag helt och hållet på Siri. Det är så att några på jobbet fyller jämt så imorgon kväll ska det grillas och vi ska dit. Igår säger Siri: Du får inte gå å bli sjuk nu för du måste med imorgon! och resultatet blev helt enkelt en mindre frisk Stina, men sjuk är jag dock inte.

Madde: Jo jag fattar att man mår bättre efter att man ahr gjort alla tråkiga måsten men jag mår bra av att göra saker jag tycker är roligt. Jag mår t.o.m bättre då. Det är nämligen så att när jag har vikt å fixat all tvätt så vet jag ju att det tyvärr kommer mer...

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Det står en stege halvvägs upp i trappen som hon inte borde komma förbi, annars ska väl barn acceptera ett nej???

2010-04-23 @ 12:39:13
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0