En stor eloge till...?

Då var en öppning av två avklarade och imorgon slutar ja tidigt!! Kvart över ett och just nu i dagsläget känns det helt underbart. Jag har lovar Elisia att vi ska cykla till Statsparken och äta mellis och leka om vädret tillåter, så hoppas hoppas.

Måste även ge en stor eloge till Siri som mer eller mindre räddade min dag idag. När jag körde till jobbet kom jag på att jag inte hade borstat tänderna och det känns inte allt för fräsht att gå runt med morgondoften i munnen hela dagen. Men hon köpte en ny till mej på Staoil och en portion tandkräm bjöd hon på :-) tandborsten ska hon dock få pengar för, fast hon glömde säga var den kostade. Klantigt. Så om nån vet vad en tandborste på Staoil kostar så säg till.

Har inte så mycket mer av vett att säga förutom att jag snart blir hela jävla tokig på datorn. Den är ett jävla rövhål!! Eller den som har spillt på den är det. Tangenterna som sitter på vänstra sidan får man banka stenhårt på för att det ska bli en bokstav. Ont i huvudet har jag också.

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0