Något är nytt

Skrev i förra inlägget att jag hade syndat. Syndar har jag fortfarande gjort men jag har gjort om synden. Jag avbeställde det jag beställde från HM och beställde från ellos istället. Två par uggskopior för 299.- st bl.a. paketet har t.o.m kommit men jag har inte hunnit hämta det. Jag har jobbat och därefter klipt mej :-)


Numer är jag korthårig och hittills njuter jag av det!! Men jag kommer garanterat att ta för mycket schampo ikväll när jag duschar.

Fick ett paket men kläder från HM igår (jag måste begränsa mej jag vet!!!, ska ju shoppa på Villervalla till E nästa helg oxå...). Fast till paketet så tillhär det en räkning också dessvärre...


Två baslinnen, en lång t-shirt och en blus, som tyvärr var för stor. Hoppas den krymper i tvätten för jag orkar ingte skicka tillbaka den. Ett par träningsbyxor också som sitter helt perfekt! I paketet var det även ett par jeans men de hade jag på mej när jag tog bilden så de får ni se någon annan gång.

Madde, det här är ett par uggs...

Ugg Australia: Classic Short Chestnut
Nu ska jag sticka lite så E:s pippitröja blir klar så jag kan sticka en till Madde också :-)

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Såna där fula skor kan du ju inte ha. Och Daniel tyckte du såg bättre ut med långt hår, men han är antikorthår.

2009-09-19 @ 10:42:51
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: fia

Tycker skorna är snygga. Funderade på ett par såna också.

2009-09-21 @ 20:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0