Jag har syndat...


Madde: Jag har redan beställt garn den här månaden, du skulle ha varit lite snabbare! Men jag kommer att beställa igen nästan månad och då lovar jag att köpa med till den med. Då ska jag köpa garn till pläden jag ska virka med :-).

Jag har syndat igen...Fick en ny HM katalog igår. Dom tjänar verkligen på att skicka mej en katalog i månaden för jag beställer varje gång!! Ny blev det ett par stövlar och ett par jeans. I kompensation så blir det inga uggs för mej...tror jag. Vill ju så gärna ha det med. Kanske jag kan önska mej uggs i julklapp?

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Och vad fan är uggs??

2009-09-17 @ 10:16:56
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0