Vill inreda

Jag vill inreda lägenheten!! Någon som har pengar till mej? ;-) Jag skulle ju iofs ha pengar om jag inte shoppade så förbannat mycket...men det är lite svårt att låta bli.

Det jag nu vill ha är iallafall tre ramar till vardagsrummet, någon typ av väggljusstake att sätta bredvid den ena ramen. Det är billigt att köpa - men i ramarna vill jag ha alla familjemedlemmars dopkort och det är inte gratis att förstora upp. Ett på mej har jag redan, men inget på Robban och vi har ingen uppförstoring på E. Men, men, det får bli nästa månads projekt. Jag kan ju alltid leta efter ljusstakar så länge...

Innehållslöst inlägg.

Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Var glad att det finns dopkort på din karl. Daniel döpte sig ju inte förrän han var 14 och det finns typ inga liknande kort på honom heller som liten.

2009-10-07 @ 09:33:32
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0