Denna dagen - ett liv

Denna dagen - ett liv, eller hur var med Melker sa?

Blev väckt klockan 7 idag igen! Var hur trött som helst hela förmiddagen och hade tänkt att sova middag men det sket sej - Elisia snarkade! Det var omöjligt för mej att somna. Sen sov hon inte så länge heller...

När hon hade vaknat så åkte vi till IKEA!! Vi har lite klädkatastrof i sovrummet. Alla kläder som man använder en dag och som inte blev smutsiga hamnar av nån anledning alltid på golvet och det är både jag och Robban trötta på. Så vi köpte krokar!! Fast från köksavdelningen, bild kommer när de är på plats. Sen blev det en tråkig trådbackställning också, Robban byrålåda där han har jobbtröjor går inte att stänga, hoppas att lådan får lite avlastning nu.

Annars så har jag inget intresant att säga, kanske inte skulle ha bloggat idag? Måste säga att dagen inlägg känns rätt meningslöst å kameran är i Elisas rum och jag har ingen lust att gå in ifall jag skulle råka snubbla på en leksak å då väcka henne så detta underbara inlägg blir inte förgyllt med nån rolig bild heller...Hoppas du överlever!

KN DU LSA DETHR? Tänk på den du!

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu börjar jag fundera på de där kryptiska bokstäverna du skriver efter varje inlägg, betyder de något egentligen?

2009-05-21 @ 23:18:41
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0