Trött, trött och trött

Riktigt trött är jag idag! Ändå fick jag sova helt okej inatt. Det enda jobbiga med natten var att Elisia spydde ner mej...lite grann iallfall. Så idag har hon fått vare hemma från dagis och vi har bara busat på förmíddagen, hon har verkligen varit hur pigg som helst så jag tror inte det var nån magsjuka inatt - isåfall ingen långvarig tack å lov :-)

En positiv sak med att ha varit hemma med barn är att jag jobbar inte ikväll!! Skulle ha jobbat kväll men nu kommer jag behöva kvällen till att plugga. På jobbet tyckte de också att det var bra för de hade det väldigt lugnt och hade haft planer på att ringa till mej och säga att jag inte behövt komma om jag inte ville. Så det var en bra dag att ha sjukt barn på!

Just nu sitter jag och väntar på svär- mor/monster som ska vara barnvakt tills Robban kommer hem så att jag får lite mer studietid (och jag har städat så jag behöver inte skämmas). Så när hon kommer bär det av det biblioteket, annars blir det nog inget gjort, eller jag vet att inget blir gjort om jag inte åker dit.

KNDU LSA DTHR? Tänk på den du!

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0